سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

خرید کتاب های پایه ی هفتم دوره ی متوسطه
نویسنده : سجاد محمدی تاریخ : 92/12/18:: 10:36 صبح
    مقاله ها   - هفتمی‌ها گاج شما را همراهی می‌کند 

دانش‌آموزان کلاس هفتمی سلام

به مقطع جدید خوش آمدید. از اینکه در سال تحصیلی جدید نیز همراه شما هستیم بسیار خوشحالیم و مانند سال‌های گذشته قدم به قدم همراه با تغییرات نظام آموزشی و کتاب‌های درسی با شما در مسیر علم آموزی و کسب دانش گام بر‌می‌داریم . انتشارات گاج امیدوار است سال تحصیلی جدید را با موفقیت آغاز نمایید.

دیگر مقطع راهنمایی نداریم

همانطور که حتما می‌دانید نظام آموزشی کشور در سال گذشته با تغییرات بسیاری روبه‌رو بود. براساس این تغییرات مقطع ابتدایی با اضافه شدن یک پایه دیگر، شش ساله شد. نظام آموزشی بتدریج و با گذشت شش سال به نظام آموزشی سه، سه، سه، سه تبدیل می‌شود، یعنی مقطع ابتدایی و متوسطه به دو دوره سه ساله تقسیم و مقطع راهنمایی و پیش دانشگاهی حذف می‌شود.

همزمان با اجرای نظام جدید آموزشی از سال گذشته، در هر سال تحصیلی شاهد حذف یک پایه هستیم که در سال گذشته پایه اول راهنمایی حذف شد و به جای آن کلاس ششم در مقطع ابتدایی ایجاد شد. در راستای این تغییرات در سال تحصیلی جدید نیز شاهد حذف یک ساله دوم راهنمایی هستیم و دانش‌آموزان کلاس ششمی امسال وارد مقطع متوسطه اول یا هفتم می‌شوند.

سال اول متوسطه‌ی اول یا هفتم با کتاب‌های درسی جدید در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ برای اولین بار وارد نظام آموزشی کشور می‌شود. با توجه به جدیدالتاسیس بودن پایه هفتم، کتاب‌های آن نیز بر اساس برنامه درسی ملی تدوین شده است که امسال تغییرات جدی در کتاب‌های عربی و انگلیسی این پایه شاهد خواهیم بود.

هفتمی‌ها گاج شما را همراهی می‌کند

با توجه به نظام آموزشی جدید و اهمیت سال اول متوسطه یا هفتم در سال تحصیلی جدید، گاج با شما و با کتاب‌های درسی همراه خواهد بود و در تمام دروس این پایه به شما کمک می‌کند تا مفاهیم کتاب درسی را عمیق‌تر فرا بگیرید.

گاج همراه با هفتمی‌ها با آزمون‌های تیزهوشان و پیشرفت تحصیلی

انتشارات گاج در سال تحصیلی جدید، ویژه دانش‌آموزان سال اول متوسطه (هفتم) آزمون‌های تیزهوشان و پیشرفت برگزار می‌کند. هدف این آزمون‌ها تعمیق مفاهیم درسی و آموزشی و همچنین افزایش مهارت تست‌زنی می‌باشد.

دانش‌آموزان هفتمی می‌توانند برای شرکت در این آزمون‌ها به نمایندگی‌های آزمون گاج در سراسر کشور مراجعه نمایند. (برای مشاهده بودجه‌بندی آزمون‌‌ها کلیک کنید)

گاج همراه با هفتمی‌ها با کتاب‌های کمک آموزشی جذاب و متنوع

انتشارات بین‌المللی گاج ویژه پایه اول متوسطه (هفتم) کتاب‌های کمک آموزشی متنوعی را برای اولین بار تالیف و منتشر نموده است که در ادامه به معرفی این کتاب‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

کتابی منحصر به فرد همراه با نرم‌افزار آموزش زبان هفتم

دانش‌آموزان عزیز، یکی از مواردی که در یادگیری زبان اهمیت دارد آن است که هر روز دقایقی هرچند کم را به مطالعه و تمرین زبان انگلیسی اختصاص دهید و بیشتر در معرض مطالب این درس قرار بگیرید. این مجموعه‌ی آموزشی که شامل کتاب کارِ فایل‌های صوتی (Mp3) و نرم‌افزار می‌باشد، می‌تواند مکمل بسیار مناسبی برای کتاب درسی بوده و شما را در یادگیری زبان، راهنمایی و کمک کند. این مجموعه‌ی منحصر به فرد دارای طراحی بسیار زیبا، جالب و سرگرم‌کننده است. برای استفاده‌ی مناسب و بهتر از این مجموعه‌‌ی آموزشی، قبل از هر کاری، راهنمای کتاب را به دقت مطالعه کنید.

بخش‌های مختلف مجموعه‌ی آموزشی زبان گاج:

۱- کتاب کار
Welcome: دراین بخش تمرین‌هایی گنجانده شده است تا منابع زبانی دانش‌‌آموزان را به کار بگیرد و دانش‌آموزان متوجه شوند که با دانش زبانی بالقوه‌ای وارد آموزش زبان انگلیسی می‌شوند و ذهنی خالی از این امر ندارند.

Lessons:متناسب با تعداد دروس کتاب، برای هر درس تمرین‌هایی مختلف و جذابی طراحی و ارائه شده است.

Appendix: معرفی بازی‌های آموزشی گروهی و انفرادی متناسب با محتوای دروس کتاب که در کلاس درس قابل استفاده می‌باشند.

Quiz, Oral test: ارائه‌ی دو نمونه آزمون طراحی شده برمبنای اصول CLT در انتهای دروس چهارم و هشتم که به صورت Oral test و Quiz می‌باشند.

۲- لوح فشرده

در لوح فشرده‌ی این مجموعه، فایل‌های صوتی (Mp3) مورد نیاز برای حل تمرین‌های بخش مربوطه در کتاب کار، به منظور تقویت مهارت (Listening) به همراه نرم‌افزاری بسیار زیبا و عالی، منطبق با کتاب درسی و کتاب کار، طراحی شده است که در کلاس‌های هوشمند نیز قابل استفاده است. این نرم افزار دارای بخش‌های زیر می باشد:

Lessons,Photo Dictionary,Tick Eight,Story,Proverb,Games,Films,....

۳- Audio Assessment CD
چند نمونه آزمون صوتی منطبق با CLT نیز ارائه شده است تا دبیران محترم بتوانند از آن‌ها در کلاس درس بهره ببرند. این مجموعه دارای فایل‌های صوتی منطبق با مطالب درسی کتاب و سوالات مرتبط می باشد و می‌تواند مورد استفاده‌ی همکاران عزیز قرار گیرد.

همراه این کتاب یک نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی هفتم ارائه شده است. این نرم‌افزار به صورت خودکار اجرا می‌شود و نیازی به نصب ندارد. شما می‌توانید حتی محتویات لوح فشرده را بر روی رایانه‌ی خود کپی کنید تا هم در اجرای آن مشکلی پیش نیاید و هم عمر لوح فشرده‌ی عرضه شده کوتاه نشود.

 

 

 

 

برای حل مسائل این کتاب باید عمیق‌تر فکر کنید

بچه‌ها کتاب ریاضی پایه‌ی اول متوسطه گاج از مجموعه کتاب‌های کار ستاره طلایی بوده که در آن روی دو موضوع دقت و قدرت فکر کردن تأکید فراوانی شده است. به همین دلیل در اکثر فصل‌های این کتاب، موضوعات به صورتی بیان شده‌اند که شما ضمن یادگیری مطالب به صورت «فعالیّت محور» برای حلّ بسیاری از تمرینات، نیاز است به صورت عمیق فکر کنید.

در این کتاب به منظور کمک به یادگیری بهتر و عمیق‌تر، مسائل به صورتی تألیف شده است که:

- مطالب هر فصل مطابق ترتیب آموزشی باشد.

- هر فصل مطابق فصل‌های کتاب دارای ۴بخش جداگانه باشد.

- تمرینات دارای تنوّع و تعداد مناسب باشد.

همچنین گاج به زودی کتاب آموزشی پایه‌ی اوّل متوسطه، با سبک آموزش گام به گام و قابل استفاده‌ی معلّمین، اولیا و دانش آموزان گرامی، را با عنوان «خودآموز ریاضیّات پایه‌ی اوّل متوسطه (هفتم)» منتشر می‌کند. کتاب دیگری نیز با عنوان «ریاضیّات تیزهوشان هفتم»، مخصوص دانش‌آموزان علاقه‌مند و ساعی از همین انتشارات در دست تألیف است.

 

 

 

 

با این دفتر زمان را در دست بگیرید

یکی از دروسی که شما در سال اول متوسطه با آن آشنا می‌شوید، درس عربی است. دوستان عزیز شما باید تمرین‌های مربوط به این کتاب درسی را پس از تدریس معلم در دفاتر عربی همراه با جواب بنویسید. این کار به خاطر اعراب گذاری و حرکت گذاری کلمات وقت زیادی از شما خواهد گرفت .

بر این اساس انتشارات گاج تصمیم گرفت همانند مجموعه دفترهای ریاضی، مجموعه دفترهای عربی را نیز منتشر کند. این کار به بهبود نظم آموزشی و بالا رفتن بازدهی کلاس‌های عربی کمک شایانی می‌کند.

از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- تمام تمرینات کتاب بدون پاسخ تشریحی جهت جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند شما درج شده است.

- فضای مناسب جهت نوشتن جواب تمرینات و معنی جملات قرار داده شده است.

- قواعد و نکات مهم درسی نیز به تناسب هر درس و مبحث با طراحی بسیار زیبا در این دفتر گنجانده شده است.

دانش‌آموزان عزیز، با اطمینان می‌توان گفت که با به‌کارگیری این مجموعه کتاب‌ها به جای دفتر عربی، از زمان آزاد بسیار بیشتری برای تمرین بیش‌تر این درس بسیار مهم، برخوردار خواهید شد. حتی از این زمان می‌توانید برای تمرین هرچه بیش‌تر دروس مختلف دیگر نیز بهره ببرید.

 

 

 

 

 

با بیانی شیوا با مفاخر ادب فارسی آشنا شوید

کتاب کار فارسی پایه اول گاج، کتابی است که بر تمرین و تقویت آموخته‌ها استوار است. ما در این کتاب مهارت‌هایی را مدّ نظر قرار داده‌ایم که یادآوری آن ضروری می‌نماید. به طور کلی می‌توان از ویژگی‌های این کتاب به موارد زیر اشاره کرد:

- تقویت خواندن، درک مفاهیم و نگارش خلاقانه

- تقویت مهارت‌های چهارگزینه‌ای زبان‌آموزی

- آشنایی با مفاخر ادب فارسی

- مهارت درک متون قدیمی و بازگردانی آن‌ها به زبان ساده و همچنین مهارت واژه‌آموزی و گسترش دایره‌ی لغات دانش‌آموز

- طراحی فعالیت‌های تلفیقی همراه با جاذبه‌های تصویری و تقویت روحیه‌ی پژوهش محور

- ایجاد عشق و انگیزه در رابطه با ادبیات فارسی

- ایجاد ارتباط آموخته‌ها با زندگی روزمره‌ی دانش‌آموز

در کتاب فارسی هفتم گاج فعالیت‌هایی نیز به صورت سرگرمی برای ایجاد نشاط در آموزش طراحی شده است.

 

 

 

 

با تمرین‌ها و نمونه سوالات رنگی و طرح‌های جذاب این کتاب خسته نمی‌شوید

دانش‌آموزان عزیز اگر به دنبال کتابی هستید که ضمن آموزش و یادگیری مطالب درسی شما را خسته و بی‌حوصله نکند کتاب کار عربی گاج را به شما توصیه می‌کنیم.

کتاب عربی پایه‌ی اول، مجموعه‌ای از تمرین‌ها و نمونه سؤالات متنوّع درس عربی پایهٔ هفتم (اول دورهٔ متوسطه) می‌باشد که در راستای آموزش و یادگیری بهتر کتاب درسی عربی تألیف شده است.

ویژگی‌های این کتاب شامل:

- استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های جذّاب در تمرین‌ها و نمونه سؤالات برای ایجاد علاقه و انگیزه در دانش آموزان جهت حلّ تمرین‌ها و یادگیری درس‌ها

- بیان قواعد و نکات مهم در ابتدای هر درس به صورت مختصر و مفید

- استفاده از تمرین‌ها با تنّوع زیاد و تعداد کم، تا علاوه بر اینکه در دانش آموزان ایجاد رغبت و علاقه نماید، از خستگی و بی‌حوصلگی او نیز جلوگیری شود.

- طراحی ارزشیابی تکوینی به عنوان یک آزمون نمره‌ای در هر درس که به دبیران محترم و دانش آموزان گرامی کمک می‌کند تا با نمونه سؤالات امتحانی آشنا شوند. در ضمن دبیران محترم می‌توانند از این ارزشیابی‌ها در امتحانات کلاسی استفاده نمایند.

- در پایان هر درس تعداد ۱۰ سؤال چهار گزینه ای قرار دارد که می‌تواند مهارت تست زنی دانش آموزان را در درس عربی تقویت نماید.

- ارائه‌ی آزمون‌هایی تحت عنوان میان نوبت اوّل، نوبت اوّل، میان نوبت دوم و نوبت دوم که به ترتیب در پایان هر درس آمده‌اند و می‌توانند مورد استفاده‌ی دانش‌آموزان و دبیران گرامی قرار گیرند.

مطالعه این کتاب را به تمام دانش‌آموزانی که به یادگیری دقیق و اصولی درس عربی علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنیم.

 

 

با دفتر ریاضی گاج از اتلاف وقت جلوگیری کنید

اگر می‌خواهید زمان بیشتری برای یادگیری و تمرین درس ریاضی یا حتی برای تمرین درس‌های دیگر داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم دفتر ریاضی گاج را حتما تهیه کنید.

تمام تمرین‌های کتاب درسی که شما باید پس از تدریس معلم نکات مهمّ درسی به تناسب مبحث مربوطه با طراحی بسیار زیبا در این دفتر ارایه شده است.

همچنین فضایی خالی در ابتدای بعضی مباحث و انتهای کتاب جهت درج نکات یا تمرین‌های اضافه پیش‌بینی شده است.

 یکی از ویژگی‌های این مجموعه کتاب‌ها آن است که علاوه بر درج تمام تمرین‌ها و مسائل کتاب ریاضی، نکات مهمّ درسی نیز به تناسب مبحث مربوطه با طراحی بسیار زیبا در آن گنجانده شده است.

 

 

 

 

 

 

کتابی برای شکوفایی زمینه‌های تربیت فردی و اجتماعی

کتاب کار مطالعات اجتماعی گاج شامل مفاهیم مختلف آموزشی در حیطه‌‌های جغرافیا (فضا، مکان و ...)، تاریخ (زمان، تداوم و تغییر)، فرهنگ و هویت، نظام اجتماعی و فعّالیّت‌های اقتصادی است.

هدف نهایی آن شکوفایی زمینه‌های تربیت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان این مرز و بوم است.

در تفهیم مفاهیم مطالعات اجتماعی تأکید بر مهارت‌های کاوشگری، خلاقیّت، مشارکت گروهی، ارائه‌ی تحقیق و پژوهش، جمع‌آوری تصاویر از امکان تاریخی و جغرافیایی و تهیه‌ و طراحی نقشه پیشنهاد می‌شود تا محیطی شاد و مفید در کلاس فراهم شود.

 

 






.:: This Template By : payamblog.Com ::.



آخرین عناوین مطالب

تمام حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به خرید کتاب های پایه ی هفتم دوره ی متوسطه می باشد.